marți, 12 aprilie 2011

Welcome to my Lair!

Hello! Am inceput acest blog frustrata fiind de faptul ca nu gaseam reviewurile anumitor produse pe care doream sa le cumpar, si eram nehotaratain privinta achizitionarii lor. Stiu sigur ca parerea unei blogarite m-ar fi ajutat. Prin urmare doresc sa ajut!
Va fi un blog cu multe reviewuri despre produsele pe care le folosesc in mod curent, sau pe care le-am folosit si mi-au fost fie de mare ajutor, fie le-am aruncat dupa cateva aplicari (daca m-am indurat). Ocazional cand ma apuca pofta de gatit e posibil sa fie si cate un post referitor de MOTD(meal of the day :) ).
  Urmatorul post va consta intr-un review lung cu privire la anumite produse Cosmetic Plant pe care le-am achizitionat in urma cu o luna si pe care le-am folosit in mod constant ( aproximativ :)) ).
Sper ca intr-o oarecare masura va voi fi de ajutor! 
Have a nice evening !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu